top of page

FAQ

  • Hoe bestel ik wijn via Ryco-wijnen?
    1. U zoekt in ons assortiment een wijn die u interesseerd. 2. U kiest een hoeveelheid en klikt dan op: "voeg toe aan winkelmandje" 3. Uw bestelling zit nu in uw winkelmandje dat je rechts vanboven kan vinden 4. Bent u klaar met kiezen? Klik dan op het mandje rechts vanboven in de hoek. 5. Hier ziet u een overzicht van wat er in uw winkelmandje zit. 6. Tevreden met de inhoud ervan? Druk dan op de knop "cart" om door te gaan naar de betaling. 7. Als u een promocode hebt kan u die hier invullen door op "promocode invullen" te drukken. 8. Wilt u graag een boodschap geven bij uw bestelling? Dan kan u klikken op "aantekening toevoegen". Hier kan u een bericht toevoegen bij uw bestelling. 9. Klik op "checkout" als u wil doorgaan naar de betaling.
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Wij zijn een zeer klein bedrijf en doen ons best om zo snel mogelijk te leveren. Maar wij kunnen geen levertijden garanderen. Mocht u dringend wijn nodig hebben kan u best even bellen op het nummer 0499357450. Als de wijnen in stock zijn en de afstand is niet ver kan ik misschien de dag zelf nog komen leveren.
  • Kan ik mijn bestelling komen afhalen in de winkel?
    Ja, tuurlijk!
  • Hoe leveren jullie?
    Wij proberen zo veel mogelijk zelf te leveren. Voor wij komen leveren bellen we om een tijdstip te vinden dat u thuis bent. Als de afstand te groot is en de hoeveelheid te klein sturen wij deze op met Bpost.
  • Ik heb net wijn besteld kan ik nog iets toevoegen?
    Ja, bel maar even of stuur een mailtje.
  • Ik kan niet met mijn bankkaart betalen
    Door een probleem met de website kunnen er enkel kaarten gebruikt worden met een cvv-code. Er zijn wel een paar alternatieven: - Bij het leveren neem ik onze betaalterminal mee en kan u zo betalen met uw bankkaart - U kan het gewoon overschrijven, stuur uw bestelling dan door via mail - U kan cash betalen bij het leveren of ophalen van de wijnen
  • Kan ik betalen met digitale valuta? (Bitcoin, Litecoin,...)"
    Ja, stuur uw bestelling door via mail en dan regelen we het zo verder af
  • Mijn bestelling is fout, wat nu?"
    Neem direct contact met ons op, misschien is het nog niet verzonden. Wij zijn geen moeilijke mensen.
  • Wat doen jullie met geoxideerde flessen, flessen met kurksmaak,..."
    Stuur een mailtje, we geven direct een andere.
  • Kan ik wijnen komen proeven alvorens ik bestel?
    Dit kan enkel op onze wijndegustaties, die vinden 4 keer per jaar plaats. Abonneer zeker op onze nieuwsbrief, langst hier informeren wij al onze klanten wanneer ze plaatsvinden.
bottom of page