FAQ

Frequently asked questions

Hoe bestel ik wijn via Ryco-wijnen?


1. U zoekt in ons assortiment een wijn die u interesseerd. 2. U kiest een hoeveelheid en klikt dan op: "voeg toe aan winkelmandje" 3. Uw bestelling zit nu in uw winkelmandje dat je rechts vanboven kan vinden 4. Bent u klaar met kiezen? Klik dan op het mandje rechts vanboven in de hoek. 5. Hier ziet u een overzicht van wat er in uw winkelmandje zit. 6. Tevreden met de inhoud ervan? Druk dan op de knop "cart" om door te gaan naar de betaling. 7. Als u een promocode hebt kan u die hier invullen door op "promocode invullen" te drukken. 8. Wilt u graag een boodschap geven bij uw bestelling? Dan kan u klikken op "aantekening toevoegen". Hier kan u een bericht toevoegen bij uw bestelling. 9. Klik op "checkout" als u wil doorgaan naar de betaling.




Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?


Wij zijn een zeer klein bedrijf en doen ons best om zo snel mogelijk te leveren. Maar wij kunnen geen levertijden garanderen. Mocht u dringend wijn nodig hebben kan u best even bellen op het nummer 0499357450. Als de wijnen in stock zijn en de afstand is niet ver kan ik misschien de dag zelf nog komen leveren.




Kan ik mijn bestelling komen afhalen in de winkel?


Ja, tuurlijk!




Hoe leveren jullie?


Wij proberen zo veel mogelijk zelf te leveren. Voor wij komen leveren bellen we om een tijdstip te vinden dat u thuis bent. Als de afstand te groot is en de hoeveelheid te klein sturen wij deze op met Bpost.




Ik heb net wijn besteld kan ik nog iets toevoegen?


Ja, bel maar even of stuur een mailtje.




Ik kan niet met mijn bankkaart betalen


Door een probleem met de website kunnen er enkel kaarten gebruikt worden met een cvv-code. Er zijn wel een paar alternatieven: - Bij het leveren neem ik onze betaalterminal mee en kan u zo betalen met uw bankkaart - U kan het gewoon overschrijven, stuur uw bestelling dan door via mail - U kan cash betalen bij het leveren of ophalen van de wijnen




Kan ik betalen met digitale valuta? (Bitcoin, Litecoin,...)


Ja, stuur uw bestelling door via mail en dan regelen we het zo verder af




Mijn bestelling is fout, wat nu?


Neem direct contact met ons op, misschien is het nog niet verzonden. Wij zijn geen moeilijke mensen.




Wat doen jullie met geoxideerde flessen, flessen met kurksmaak,...


Stuur een mailtje, we geven direct een andere.




Kan ik wijnen komen proeven alvorens ik bestel?


Dit kan enkel op onze wijndegustaties, die vinden 4 keer per jaar plaats. Abonneer zeker op onze nieuwsbrief, langst hier informeren wij al onze klanten wanneer ze plaatsvinden.





0
Bitcoin_accepted_here_sign_horizontal2.p