FAQ
Frequently asked questions
Hoe bestel ik wijn via Ryco-wijnen?
1. U zoekt in ons assortiment een wijn die u interesseerd.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij zijn een zeer klein bedrijf en doen ons best om zo snel mogelijk te leveren. Maar wij kunnen geen levertijden garanderen.
Kan ik mijn bestelling komen afhalen in de winkel?
Ja, tuurlijk!
Hoe leveren jullie?
Wij proberen zo veel mogelijk zelf te leveren. Voor wij komen leveren bellen we om een tijdstip te vinden dat u thuis bent.
Ik heb net wijn besteld kan ik nog iets toevoegen?
Ja, bel maar even of stuur een mailtje.
Ik kan niet met mijn bankkaart betalen
Door een probleem met de website kunnen er enkel kaarten gebruikt worden met een cvv-code. Er zijn wel een paar alternatieven:
Kan ik betalen met digitale valuta? (Bitcoin, Litecoin,...)
Ja, stuur uw bestelling door via mail en dan regelen we het zo verder af
Mijn bestelling is fout, wat nu?
Neem direct contact met ons op, misschien is het nog niet verzonden. Wij zijn geen moeilijke mensen.
Wat doen jullie met geoxideerde flessen, flessen met kurksmaak,...
Stuur een mailtje, we geven direct een andere.
Kan ik wijnen komen proeven alvorens ik bestel?
Dit kan enkel op onze wijndegustaties, die vinden 4 keer per jaar plaats.